نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان
نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان

قیمت پودر کاکائو

latamarko cocoa powder turkey

قیمت پودر کاکائو به عوامل متعددی بستگی دارد.که از عوامل مهم تعیین قیمت در ترکیه نیز از این امر مستثنی نمی باشد.

[caption id="attachment_3365" align="alignnone" width="300"]مزایای واردات پودر کاکائو از ترکیه مزایای واردات پودر کاکائو از ترکیه[/caption]

نوع پودر کاکائو

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت نوع پودر کاکائو می باشد.که به سه دسته:

1-پودر کاکائو نچرال یا همان طبیعی

پودر کاکائو نچرال اصولا با قیمت ارزانتری نسبت به آلکالایز می باشد.و رنگ قهوه ای روشن از مشخصات ظاهری و بارز این محصول می باشد.و قیمت آن بین 1600 الی 3200 یورو در هر تن متغییر می باشد.

2-پودر کاکائو آلکالایز

پودر کاکائو آلکالایز و یا قلیایی شده که دارای رنگهای متفاوت تیره تری نسبت به نچرال می باشد.و بارنگهای قهوه ای تیره -قهوه ای قرمز-قهوه ای سیر شناخته می شود.پودر کاکائو آلکالایز در حدود 5 الی ده درصد نسبت به نچرال از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

3-پودر کاکائو تیره

نوعی دیگر پودر کاکائو موجود می باشد که از مصرف بسیار پایینی برخوردار می باشد.و به خاطر رنگ بسیار تیره آن به اشتباه جزء آلکالایز گفته می شود.این درحالی است که اگر چه پودر کاکائو بسیار تیره قلیایی شده است ولی آلکالایز نرمال محصوب نمیشود.و قیمت آن با سایر محصولات تفاوت ندارد.

[caption id="attachment_2546" align="alignnone" width="300"]قیمت پودر کاکائو در ترکیه قیمت پودر کاکائو در ترکیه[/caption]

درصد چربی پودر کاکائو

درصد چربی پودر کاکائو از 8 درصد الی 22 درصد متغییر می باشد.که البته استاندارد آن 10 الی 12 درصد می باشد.

آنالیز پودر کاکائو

آنالیز پودر کاکائو باید دارای استانداردهای بهداشت جهانی باشد.که جهت رویت و دریافت آنالیز لطفا از اینجا با ما در تماس باشید.تا در اسرع وقت آنالیز برای شما ارسال گردد.

[caption id="attachment_2501" align="alignnone" width="300"]قیمت پودر کاکائو در ترکیه قیمت پودر کاکائو در ترکیه[/caption]

نوع برند و کشور تولید کننده پودر کاکائو

نوع برند و کشور تولید کننده در قیمت پودر کاکائو بسیار تاثیر گذار می باشد.برای مثال پودر کاکائو های کشور آلمان بلژیک ترکیه جزء گرانترین و اندونوزی مالزی و آفریقا جزء ارزانترین نوع پودر کاکائو ها می باشد.ما در اینجا به چند برند مطرح در جهان اشاره می کنیم.

1-برند کارگیل

2-برند آلتین مارکا

3-برند کاله بات آلمانی

4-برند لاتامارکو ترکیه latamarko cocoa powder turkey

 

قیمت پودر کاکائو لاتامارکو ترکیه

قیمت پودر کاکائو لاتامارکو ترکیه در مقایسه با سایر برندها بسیار مناسب تر می باشد.و به واسطه کیفیت و اخذ استانداردهای تولید و بهداشت اروپا دارای محبوبیت بسیاری در بین تولید کنندگان و بازرگانان می باشد.جهت اخذ قیمت و آنالیز لطفا با ما در تماس باشید.

لینک درخواست آنالیز و قیمت

 

لاتامارکو cocoa powder latamarko

لاتامارکو cocoa powder latamarko

ایران چقدر از ترکیه پودر کاکائو وارد کرده است؟

پودرکاکائو
پودرکاکائو

ایران یکی از وارد کنندگان پودرکاکائو و یکی از پرمصرف ترین در خاور میانه است

این کشور با رقم واردات بالغ بر سه هزار و ۷۰۱ تن پودر کاکائو بدون قند، به ارزش دلاری ۱۲۱۷۳۴۳۹ ، یکی از وارد کنندگان عمده در این زمینه به شمار میاد.

شرایط واردات پودر کاکائو

حجم بسیار زیادی از این مواد در صنایع

  • شکلات سازی
  • شیرینی پزی
  • قنادی
  • بستنی
  • بسته بندی خام

مصرف شده و همچنان این صنعت نیازمند واردات هر چه بیبشتر در این زمینه میباشد

واردات محصولات کشاورزی
پودرکاکائو دردو نوع

کارخانجات زیادی در این زمینه فعالیت دارند که بیشتر مواد مصرفی خود را از کشور های زیر تهیه مینمایند

  1. اسپانیا
  2. اندونزی
  3. چین
  4. مالزی
  5. ترکیه
  6. امارات متحده عربی
  7. هلند
  8. فرانسه
  9. ساحل عاج
پودر و دانه کاکائو
واردات پودرکاکائو

در این میان سهم دبی و ترکیه به دلیل داشتن مرز نزدیک قابل توجه است

این کشور ها خود دانه کاکائو پرورش نمیدهند ولی با استفاده از بازارهای بین المللی و همچنین تکنولوژی پیشرفته توانسته اند دانه کاکائو رو عمدتا از کشور های افریقایی و یا اسیایی خریداری نموده و آنرا تبدیل به پودر کاکائو نموده و وارد ایران نمایند

در این میان سهم شرکت های خصوصی در واردات این نوع محصولات بسیار چشمگیر است

به دلیل اینکه این کالا جزو کالاهای اساسی به حساب نمیاد ، شرکت های خصوصی با استفاده از سیستم های بین المللی توانسته اند سهم خود را از واردات این محصول پر مصرف در اختیار بگیرند

چه نوع پودرکاکائویی مناسب بازار ایران است

کارخانجات صنعتی ایران عموما از پودرکاکائو با درصد چربی ۱۰ تا ۱۲ درصد و رنگ تیره استفاده مینمایند . رنگ تیره پودرکاکائو برای تولید انواع شکلات و کیک های شکلاتی بسیار مناسب است

شایان ذکر است که مواد دیگری هم در این صنعت به همراه کاکائو استفاده میشود که میتواند از آن جمله

  • روغن سی بی اس
  • کره کاکائو
  • مواد نگهدارنده
  • اسید سیتریک

نام برد

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه واردات پودرکاکائو از ترکیه شم میتوانید با کارشناسان شرکت ام تی رویال ترکیه صادرکننده تخصصی مواد کشاوری به ایران در ارتباط باشید.

فروش پودر کاکائو الکالایز لاتامارکو

لینک مستقیم ثبت سفارش

واردات پودر کاکائو لاتامارکو ترکیه

کاکائو واردات مستقیم
قیمت رقابتی کاکائو
کره کاکائو نوعی روغن گیاهی است که از دانه‌های کاکائو گرفته می‌شود. این کره دارای ۴۰ تا ۶۰ درصد چربی اشباع شده بوده و دارای عطر و رایحه شکلات است. رنگ آن زرد بوده و نقطه ذوب آن معمولاً بین ۳۴ تا ۳۸ درجه سانتیگراد است.این کره علاوه بر اینکه در تولید انواع شکلات و شیرینی کاربرد دارد، در بهداشت پوست مفید بوده و برای تولید برخی لوازم آرایشی نیز به‌کار می‌رود. همچنین این کره کاربرد پزشکی نیز دارد به دلیل نقطه ذوب مناسب (بیش از دمای اتاق و کمتر از دمای بدن) در تولید برخی از شیاف‌ها از کره کاکائو استفاده می‌شود.

کاکائو

کاکائو

این شرکت قابلیت وارد کردن پودرکاکائو به میزان ۱۰۰۰ تن ماهیانه را دارد که این واردات شامل انواع پودرکاکائو میباشد
ام تی رز

قیمت هر پارت ازاین محصول با توجه به نواسانات بازار و مشکلات صادرات و واردات در ایران متغیر بوده و بصورت طبیعی تغییر میکند .

کیفیت این نوع محصول توسط شرکت های اس جی اس تایید شده و سپس وارد ایران میشود . پس از ورود  به ایران این محصولات دوباره آزمایش شدهو گواهی سلامت دریافت خواهد کرد

لینک رویت استانداردهای پودر کاکائو لاتامارکو

مطالب مرتبط:

 

پودر کاکائو چیست؟

پس از اینکه از دانه های کاکائو، کره کاکائو تهیه می‌شود، موادجامد دیگری هم وجود دارند که از مخلوط شدن مواد باقیمانده به دست می‌آید. این محصول در آخر به عنوان پودر کاکائو به فروش می‌رسد. در مقابل پودر کاکائو جزء چرب شکلات قرار دارد که همان کره کاکائو می‌باشد. کره کاکائو از ۵۰ تا ۷۰ % دانه های کاکائو به دست می آید و از مشخصات آن ذوب شدن کاکائو در دماهای مختلف است که میزان درصد کره کاکائو را نشان می دهد.

نوشابه یا لیکور کاکائو از یک فرآیند تخمیری از دانه های کاکائویی بو داده به دست می آید که با کره کاکائو جامد به نسبت معمول تلفیق می‌گردد، اما شکلات نیاز به کره کاکائو ای بیشتر به خالص تری نیاز دارد.

درخت کاکائو: درختی از تیره پنیرکیان با ارتفاع ۴ تا ۱۰ متر است که در تمام فصول میوه دارد. میوه ای زرد رنگ بسته و به اندازه یک خیار است حاوی ۲۵ تا ۴۵ دانه است. پس از آن دانه ها را جمع‌آوری می‌کنند تا بپوسد و بعد به عرصه ی مصرف برسد.

پودر کاکائو,نمایندگی پودر کاکائو,واردات پودر کاکائو

نحوه تولید پودر کاکائو

درابتدا دانه های کاکائو را یک هفته در جای خشک نگهداری میکنند تا تخمیرشود. سپس کاکائو را برداشت می‌کنند که باعث سفت شدن پوست کاکائو گردیده وبعد از آن دانه های کاکائو را بو جاری میکنند. برای اینکه در جریان هوا مغز دانه پوسته جدا گردد. با آسیاب کردن مغز دانه های کاکائو مایع غلیظی حاصل می شود که همان کیلور کاکائو میباشد وبسیارتلخ مزه است.
سپس دو مسیر را طی می‌کنند یکی همان کیلور کاکائویست که به همان گونه وارد بازار مصرف میشود. اما مابقی توسط پرسمای هیدرولیکی عصاره کاکائو را تحت فشار قرار داده و چربی را از آن جدا می‌کنند که با این عمل باقیمانده آن کیک کاکائو خشک شده بدست می آید. با آسیاب کردن کیک خشک کاکائو پودر کاکائو به دست می آید.

کاکائو را از دانه های درخت کاکائو تهیه می کردند که منشاء این گیاه، نواحی کوهستانی اطراف حوزه ی رود آمازون و همچنین اورینوکو واقع در آمریکای جنوبی بود. این درخت را مردمان تمدن مایا به آمریکای مرکزی شناساندند و بعدها در مکزیک هم کاشته می شد.
پودر کاکائو در تمدن های اولیه ، کالای با ارزشی به حساب می آمد. تاریخ نگاران اسپانیایی که غلبه اسپانیا را در جنگ با مکزیک روایت نموده اند، ثبت کرده اند که زمانی که موکتزومای دوم، امپراطور آزتک ناهار می خورد، هیچ نوع نوشیدنی را به نوشیدنی تهیه شده از شکلات ترجیح نمی داد.

او دوست داشت که این نوشیدنی را داخل جام طلا و با قاشق طلا میل کند. این نوشیدنی را با انواع ادویه جات و همچنین وانیل مزه دار می کردند. به علاوه این نوشیدنی را آن قدر هم می زدند تا تولید کف کند و سپس این کف داخل دهان حل می شد. تقریباً روزانه حدود ۵۰ کوزه از این نوشیدنی شکلات برای امپراطور و حدود ۲۰۰۰ کوزه نوشیدنی برای درباریان تهیه می کردند.
قبل از شروع قرن ۱۸، اسپانیایی ها نوشیدنی شکلات را به دیگر نقاط اروپا و جزایر فیلیپین معرفی نمودند. از این ماده در علم شیمی هم استفاده می شد که به دانه سیاه معروف بود.
امروزه بیشتر درخت های کاکائو در نواحی استوایی قاره آفریقا، مخصوصاً ساحل طلا و همچنین در بخشی از آمریکای جنوبی (مخصوصاً در برزیل) کشت می شود.
در سراسر جهان از پودر کاکائو، شکلات و دیگر فراورده های به دست آمده از دانه های این گیاه استفاده می کنند.

کشور بلژیک بیشترین میزان مصرف سرانه ی کاکائو را دارد. مصرف سرانه ی کاکائو در این کشور ۵/۵ کیلوگرم است؛ یعنی ده برابر میزان مصرف کاکائو در بقیه ی دنیا.

وارد کننده پودر کاکائو,سفارش پودر کاکائو,قیمت پودر کاکائو

از کاکائو برای مصارف مختلف استفاده می شود. در تهیه ی انواع کیک، در انواع نوشیدنی و برای تزئین مواد غذایی مختلف و همراه با خامه (خامه شکلاتی) از پودر کاکائو، استفاده می شود.
برای مثال، در تهیه ی نوشیدنی داغ کاکائو که به سبک مکزیکی درست می شود، یک قاشق غذاخوری سر پر پودر کاکائو را با دو قاشق غذاخوری شکر (استفاده از شکر قهوه ای برتری دارد) و کمی فلفل قرمز مخلوط می کنند.

سپس دو قاشق غذاخوری آب به این مخلوط اضافه می کنند و بهم می زنند.

مخلوط را روی حرارت قرار می دهند تا به جوش آید، اما باید مراقب بود تا سر نرود.

سپس مقدار کافی شیر و کمی دارچین به مخلوط اضافه می کنند و هم می زنند. بعد دوباره آن را روی حرارت می گذارند تا کاملاً داغ شود و مواد به خوبی با هم مخلوط شوند. در مرحله ی آخر، کمی وانیل هم به این نوشیدنی اضافه می نمایند.

نوشیدنی ما که به شیر کاکائو هم معروف است به این صورت تهیه می شود.
یکی دیگر از نوشیدنی هایی که با کاکائو تهیه می شود، شیر شکلات است.

برای تهیه ی این نوشیدنی شیر، پودر کاکائو (که معمولاً آن را با قلیا عمل آورده اند)، مواد شیرین کننده (معمولاً شکر یا شیره ی ذرت سرشار از فروکتوز) و گاهی نشاسته یا نمک و دیگر طعم دهنده های ساختگی استفاده می کنند. امروزه این نوع نوشیدنی را از مخلوط کردن پودر شکلات با شیر درست می کنند.

تحقیقات زیادی خواص پودر کاکائو را تأیید کرده اند. دانه کاکائو خام متشکل از فلاونوئیدهایی هستند که در انواع توت ها، شراب قرمز، چای سبز و هر میوه، سبزی یا دانه دیگری یافت می شوند.

  • آنتی اکسیدان های قوی در کاکائو خام می توانند خطر بروز چندین بیماری جدی مانند بیماری قلبی و سرطان را کاهش دهند.
  • پودر کاکائو اثر محافظتی بر روی سیستم قلبی عروقی دارد و به کاهش فشار خون و محافظت از قلب کمک می کند.
  • فلاونوئیدها در پودر کاکائو شیرین نشده می توانند حساسیت به انسولین را بهبود بخشند، بنابراین ممکن است به درمان علائم دیابت نوع ۲ کمک کنند.
  • پودر کاکائو خالص همچنین می تواند سطح سروتونین که یک نوع انتقال دهنده عصبی است را افزایش دهد و باعث درمان افسردگی شود.
  • کاکائو خالص عملکرد مغز را بهبود می بخشد و به عنوان یک محرک خفیف عمل می کند.
  • پودر شکلات خام (پودر کاکائو بدون قند) نیز ممکن است التهاب، لخته شدن خون و کلسترول بد (LDL) را کاهش و کلسترول خوب (HDL) را افزایش می دهد.

 00905377983495