نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان
نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان

واردات روغن جانشین کره کاکائو

[

 واردات روغن جانشین کره کاکائو

چرا خرید روغن جانشین کره کاکائ لاتامارکو latamarko و از شرکت ام تی رویال به صرفه تر می باشد؟

شرکت ام تی رویال تامین کننده مواد اولیه شکلات خصوصا در زمینه روغن سی بی اس از سال 2013 می باشد.و همچنین به واسطه همکاری بلند مدت این شرکت با بانک های ایرانی می تواند بستری مناسب برای بازرگانان محترم باشد.قیمت ها و شرایط تحویل کالا در ام تی رویال قطعا شما را نیز جزء مشتریان راضی ما خواهد نمود.

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد.

ثبت سفارش روغن جانشین کره کاکائو لاتامارکو

خرید روغن جانشین کره کاکائو لاتامارکو از ترکیه

شماره استاندارد روغن جانشین کره کاکائو

در مورد روغن سی بی اس بیشتر بدانیم

راه های تشخیص شرکت معتبر در ترکیه

واردات مواد اولیه بدون مشکل تحریم

تعرفه واردات روغن سی بی اس

تفاوت روغن سی بی اس با کره کاکائو در چیست؟

امکان فروش با ارز نیمایی درباره واردات روغن cbs از ترکیه بیشتر بدانید با واردات روغن cbs از ترکیه بیشتر آشنا شوید. این روزها به دلیل اهمیت بالای روغن cbs و خاصیت منحصر به فردش و نیز کمبود عرضه آن در بازارهای داخلی ایران، واردات این روغن از شرکت ام تی رویال ترکیه در میان بازرگانان ایران با استقبال گرمی مواجه است. واردات روغن جانشین واردات روغن جانشین از آنجایی که این روغن ۴۰ تا ۶۰ درصد چربی اشباع شده دارد و از عطر و طعم ویژه ای برخوردار است. از طرفی هم با داشتن خواصی نظیر: شکنندگی خوب، خاصیت قالب گیری و نیز مقاومت حرارتی بالا بسیار سالم تر از سایر روغن های خوراکی است. از این رو می توان آن را یک انتخاب عالی در صنایع غذایی و روغن های خوراکی دانست. به طبع به همین دلیل است واردات روغن cbs از ترکیه در سبد واردات اصلی ایرانیان و لیست محصولات مورد توجه آن ها قرار دارد. در ترکیه mtroz (20) چنانچه شما هم نیاز به وارد کردن این مواد غذایی را دارید در صورت تمایل و مشارکت با شرکت معتبر mtroyal از خدمات متمایز تولیدکنندگان با تجربه و متخصص آن در زمینه تولید مرغوب و باکیفیت روغن cbs بهره مند شوید. این شرکت اطمینان لازم را به شما می دهد که وارد کردن روغن cbs از ترکیه با کمترین قیمت، کمترین زمان ممکن و با بالاترین اطمینان صورت پذیرد. mtroyal (7) باید گفت که شرکت ام تی رویال ترکیه این محصول latamarko لاتامارکو را در کارتن های پلی اتیلن با پوشش های ۲۰ کیلوگرم، ۲۵ کیلوگرم بسته بندی می کند. می توان گفت این محصول با تمامی خواص ظاهری طعمی خود از یک سو و بسته بندی های مناسب و شایسته آن از سوی دیگر تمامی ویژگی های روغن های خوراکی دیگر را جبران می کند.

فروش روغن جانشین و واردات مستقیم از مالزی

جانشین کره کاکائو

جانشین کره کاکائو

فروش روغن سی بی اس و واردات و تحویل در گمرک ایران
فروش بصورت پروفورمایی
تحویل در اسرع وقت
شرکت ام تی رویال

جانشین کره کاکائو

جانشین کره کاکائو

همه آنچه که قرار است درباره واردات روغن cbs، latamarko لاتامارکو جانشین کره کاکائو بدانید.

جانشین کره کاکائو

جانشین کره کاکائو

با توجه به اینکه روغن های گیاهی بسیاری در بازار معاملات و تجارت های جهانی به فروش می رسند اما این روزها زمزمه واردات روغن cbs از شرکت ام تی رویال ترکیه در میان تجار و بازرگان بسیار به گوش می رسد.

روغن گیاهی cbs یکی از شناخته شده ترین روغن های روغن های خوراکی گیاهی در میان مردم می باشد که انواعی از ویتامین ها و املاح معدنی متنوع را در درون خود جای داده است.

واردات روغن جانشین

واردات روغن جانشین

این روغن همان‌گونه که از نامش پیدا است جانشین کره کاکائو است که دانه های پالم حاصل می شود. یکی از سازنده های شاخص این روغن که آن را به صورت عمده و در تناژ بالا تولید می کند شرکت ام تی رویال ترکیه می باشد که آن را در دمای ذوب ۳۴ الی ۳۸ درجه سانتی گراد تولید و با هدف جانشین کره کاکائو وارد بازارهای جهانی می کند.

جانشین کره کاکائو CBS این روغن یکی از مواد است که میتواند جایگذین برای کره کاکائو باشد .جانشین های کره کاکائو (CBS) همانطور که از نامش پیداست جایگرین کره کاکائو و می باشد . این ماده در تولید شکلات مصرف زیادی دارد . کشور های مختلفی این ماده را تولید میکنند که یکی از آن کشور ها ترکیه و درگیری مالزی است .به دلیل قیمت بالای کره کاکائو این ماده در تولید شکلات مورد استفاده تولید کنندگان قرار گرفته است شرکت ام تی رویال یکی از وارد کنندگان روغن سی بی اس در ایران است.

جانشین کره کاکائو

جانشین کره کاکائو

فروش روغن سی بی اس

محصول کشور : مالزی – ترکیه

دارای استاندار

فروش نقدی

شرکت ام تی رویال ترکیه وارد کننده محصول به ایران

واردات از ترکیه ام تی رویال

روش اخذ وجه حاصل از صادرات:

همانگونه که در توضیحات بالا اشاره شد شرکت ام تی رویال کلیه کالاهای شما را به صورت ال سی و پروفورمایی صادر می نماید و در این روش وجه کالا پیشاپیش دریافت شده و سپس کالا به مقصد نهایی صادر می شود.در این روش فکر شما در راستای وجه کالای صادراتیان کاملا حل خواهد شد.

 

[caption id="attachment_6203" align="alignnone" width="600"]6 نکته مهم در صادرات به ترکیه 6 نکته مهم در صادرات به ترکیه[/caption]

تماس با ما

00902122582323 دفتر مرکزی

00905377983495 موبایل واتس اپ جهت ارتباط در ساعات غیر اداری و پشتیبانی 24 ساعته

اینستاگرام شرکت:MTROYALCOMPANY

ثبت سفارش و درخواست مشاوره

www.mtroyal.com.tr/fa

Royal@mtroyal.com.tr

شرکت ام تی رویال

شرکت بازرگانی ام تی رویال در ترکیه: با توجه به خجم عظیم صادرات خود از ایران به ترکیه و سپس به سایر نقاط جهان که انجام می دهد.اطلاعات گمرکی به روز را همیشه در اختیار دارد.ما می توانیم راه کارهای جدیدی را در زمینه واردات و صادرات برای شما ارائه دهیم.و این موضوع می تواند برای شما توجیه اقتصادی مشخصی را رقم بزند و سپس شما با آگاهی کامل از هزینه ها و قیمت تمام شده اقدام به صادرات نمایید.

راه های تشخیص شرکت معتبر در ترکیه

شرکت بازرگانی صادرات به ترکیه

شرایط اخذ وام از ترکیه-وام مسکن-وام تولید-وام دستگاه آلات

شرکت بازرگانی صادرات به ترکیه

شرکت صادرات و واردات در ترکیه

واردات از ترکیه

راه های تشخیص شرکت معتبر در ترکیه

۱۱ مورد از بهترین تجارت در ترکیه در سال ۲۰۲۰

42 مورد سرمایه گذاری در ترکیه

کارمزد شرکت بازرگانی در ترکیه

شرکت بازرگانی در ترکیه

https://www.youtube.com/watch?v=pBtXukv_gg0&t=8s

شرکت بازرگانی واردات و صادرات ام تی رویال
امکان واردات با ارز نیمایی و با کمترین کارمزد
عضو اتاق بازرگانی ترکیه
صادرات کالا به هر نقطه از جهان به صورت ال سی

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

00902122582323 دفتر مرکزی استانبول
00905377983495 موبایل واتس آپ
www.mtroyal.com.tr/fa

جزئیات واردات ماسک با ارز نیمایی

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: واردات ماسک و لباس یک بار مصرف با تائید وزارت بهداشت و تخصیص ارز نیمایی امکان پذیر است.

گسترش نیوز - محمد قبله در پاسخ به این سؤال که واردات ماسک به چه صورت انجام می‌شود، گفت: تائید یا رد ثبت سفارش ماسک بر عهده وزارت بهداشت و درمان است و این وزارتخانه بر اساس موارد مورد نظر از جمله کیفیت ماسک وارداتی، در مورد تائید و رد درخواست واردات آن اقدام می‌کند.

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت با تاکید بر اینکه کالاهای وارداتی حتما باید دارای کیفیت مورد تائید وزارت بهداشت باشد، گفت: در شرایط فعلی که برای واردات این کالاها ارز نیمایی تخصیص می‌یابد، قطعا باید کالای وارداتی از کیفیت لازم برخوردار باشد.

وی افزود: با توجه به ضرورت واردات ماسک و اقلامی مانند لباس یک بار مصرف (گان)، بانک مرکزی هم آمادگی دارد، بلافاصله پس از تائید ثبت سفارش ارز آن را تامین و ارز نیمایی در اختیار وارد کنندگان قرار گیرد.

قبله اظهار داشت:‌ هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت لباس یک بار مصرف و ماسک n۹۵ که مورد نیاز کادر درمانی است، را از وارد کننده خریداری می‌کند و سپس از طریق وزارت بهداشت یا سازمان غذا و دارو در اختیار کادر درمانی و مراکز توزیع قرار می‌گیرد.

وی گفت: ماسک سه لایه هم در صورت واردات در شبکه‌های توزیعی که وزارت بهداشت تعیین می‌کند، عرضه خواهد شد.

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت اظهار داشت: وزارت صنعت برای تامین این اقلام در کنار وزارت بهداشت است تا کالای تولیدی و وارداتی در یک شبکه منظم توزیع شود.

قبله در پاسخ به این سؤال که با توجه به افزایش قیمت جهانی ماسک، چه قیمتی برای ماسک وارداتی در نظر گرفته شده است، گفت: همان طور که اشاره شد، هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت ماسک n۹۵ و لباس یک بار مصرف را از واردکنندگان خریداری می‌کند، لذا این اقلام مصرف کننده مستقیم ندارد که نگرانی بابت قیمت عرضه آن در کشور وجود داشته باشد.

وی گفت: ضمن اینکه در هنگام ثبت سفارش قیمت آن هم در نظر گرفته می‌شود و سپس ثبت سفارش اقلام وارداتی مانند ماسک یا لباس پزشکی مورد تائید قرار می‌گیرد و یا رد می‌شود.

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت افزود:‌اما در مورد ماسک‌های سه لایه که مصرف عمومی‌تری دارد، در حال حاضر دغدغه ما تامین نیاز مردم است. هر چند قیمت آن بیش از قیمت مصوب فعلی باشد.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

قبله در ادامه اظهار داشت: قیمت‌های اعلام شده برای ماسک سه لایه و n۹۵ مربوطه به قیمت ماسک تولید داخلی است و برای ماسک وارداتی قیمتی اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از زمان آزاد شدن واردات ماسک تاکنون محموله‌ای از این کالا به کشور وارد شده گفت:‌ با توجه به اینکه حدود دو هفته از اعلام آزاد شدن واردات ماسک گذشته است، وارد کنندگان فعلا در حال شناسایی کشورهای عرضه کننده این کالا و همچنین اقداماتی برای ثبت سفارش و تخصیص ارز هستند. ضمن اینکه ممکن است نمونه‌هایی از کالاهای مورد نظر وارداتی خود را به وزارت بهداشت اعلام کرده باشند. بنابراین در حال حاضر اقداماتی برای واردات ماسک و لباس پزشکی در حال انجام است، اما فعلا محموله‌ای از گمرک ترخیص و به کشور وارد نشده است.

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت در پاسخ به این سؤال که آیا اقلام و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا باید ثبت سفارش شود یا خیر،‌گفت: با توجه به لزوم تخصیص ارز به واردات ماسک و اقلام بهداشتی ثبت سفارش این کالاها الزامی است، اما موضوع مطرح شده در مورد عدم ثبت سفارش مربوط به تجهیزات پزشکی وارداتی توسط هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت است.

قبله گفت:‌ بخش تولید وزارت صمت مکلف شده واحدهای تولیدی را سرخط کند تا با سه شیفت کاری نیاز به اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضد عفونی کننده را تامین کند.


خدمات واردات کالا با شرکت ام تی رویال

یکی از حیاتی ترین دغدغه های شرکتها، ترخیص سریع، بدون دردسر و با هزینه مناسب کالاهایشان از گمرک است. خدمات واردات کالا با شرکت ام تی رویال با پشتوانه کادر مجرب و با سابقه‌ی ۲۰ ساله در حوزه ترخیص کالا (واردات و صادرات) و امور گمرک در سال ۲۰۱۳ در ترکیه تاسیس شد تا با پشتوانه همکاری با بزرگترین شرکت های نفت و پتروشیمی و همچنین مواد غذایی در ایران و ترکیه و سایر کشورها آماده خدمات رسانی به تمامی شرکتهایی که نیاز به خدمات ترخیص کالا، مشاوره امور بازرگانی و ثبت مجوزها را دارند باشد. شعار ما کیفیت، سرعت بالا و قیمت مناسب است.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان و همینطور انجام امور ترخیص کالا شرکت خود با کارشناسان ما تماس بگیرید:

۰۰۹۰۲۱۲۲۵۸۲۳۲۳ دفتر مرکزی استانبول

۰۰۹۰۵۳۷۷۹۸۳۴۹۵ موبایل واتس آپ

www.mtroyal.com.tr/fa

خدمات نوین MTROYAL COMPANY

  1.  ترخیص کالاهای صادراتی و وارداتی از تمامی گمرک‌های کشور های سرتاسر جهان
  2. مشاوره در تمامی امور بازرگانی
  3. گرفتن مجوزهای قانونی مورد نیاز
  4. ثبت سفارش مجوزها
  5. حمل و نقل و تخلیه کالا
  6. بیمه
  7. انجام تمامی امور صادرات و واردات
  8. انجام تمامی تشریفات گمرکی

شرکت ترخیص کالا چیست؟

با ورود یک کالا به گمرک و تا زمان ترخیص آن کالا از گمرک فرآیندی اداری و کارشناسی طی می شود، فرآیندی که به موجب آن صاحب کالا قادر است جنس خود از گمرک آزاد نماید. به این فرآیند ترخیص کالا می گویند.

در این بین اشخاصی به صورت حقیقی و یا حقوقی مسئولیت ترخیص کالا را به عهده خواهند گرفت. یا به زبانی  ساده تر یعنی مراحل لازم برای ورود و خروج یک کالا از مرزهای یک کشور. ورود و خروج کالا از مرزهای یک کشور یا همان واردات و صادرات همواره از طریق گمرکاتی که در شهرهای مرزی مستقر هستند انجام می گیرد.

در کشور ایران ترخیص کالاهای وارداتی و صادراتی به طور عمده از طریق گمرکات بندرعباس و بازرگان انجام می شود. فرایند ترخیص کالا توسط صاحب کالا یا نماینده قانونی آن کالا انجام می گیرد و شامل تشریفاتی می شود که دانستن آنها قطعا برای هرکسی که بخواهد به طور حرفه ای در این زمینه به فعالیت یا تجارت بپردازد ضروری است.

چگونه مشاوره تخصصی دریافت نماییم؟

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه واردات صادرات بازاریابی می توانید از پلهای ارتباطی در انتهای این مطلب با ما مشاوره رایگان داشته باشید.

بهترین کالا برای واردات از ترکیه

بهترین کالا برای واردات از ترکیه

تماس با ما

برای ارتباط با شرکت ام تی رویال می توانید از طریق پل های زیر با ما در ارتباط باشید.

۰۰۹۰۲۱۲۲۵۸۲۳۲۳ دفتر مرکزی استانبول دایره فارسی زبانان

۰۰۹۰۲۱۲۲۵۸۲۳۲۴ دفتر مرکزی دایره انگلیسی زبان

۰۰۹۰۵۳۷۷۹۸۳۴۹۵ موبایل واتس آپ جهت پشتیبانی ۲۴ ساعته

ثبت سفارش

پیج اینستاگرامی شرکت ام تی رویال

تماس با ما

مطالب پیشنهادی سایت ام تی رویال

شرکت ام تی رویال

واردات از ترکیه

شرکت بازرگانی در ترکیه

شرکت واردات و صادرات در ترکیه

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

از چگونگی انتقال پول به ترکیه بیشتر بدانیم.

چگونگی انتقال پول به ترکیه :شاید اولین موضوعی که در انتقال پول به ذهنتان می رسدانتقال از طریق صرافی و یا اینکه با خودمان انتقال دهیم.

آیا این می تواند روش صحیحی باشد؟هر مسافری حق دارد فقط ۵۰۰۰ دلار با خود خارج نماید.اگر در نظر داشته باشید مبلغ بیشتری با خود انتقال دهید این کار امکان ندارد و روش های غیر قانونی و به اصطلاح یواشکی می تواند سرمایه شما را با خطر بلوکه شدن مواجه نماید.برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

واردات و صادرات به ترکیه
۰۰۹۰۲۱۲۲۵۸۲۳۲۳
۰۰۹۰۵۳۷۷۹۸۳۴۹۵
صادرات و واردات ترکیه

ترکیه این هدف را دارد که تا سال ۲۰۲۳ صادرات ۵۰۰ میلیارد دلاری انجام دهد. به ویژه در بخش های خودروسازی لوازم خانگی و پوشاک که حوزه های مهمی برای تحقق این هدف به شمار میروند.صادرات ترکیه در سال ۲۰۱۷ در مقایسه با ۲۰۱۶با رشد ۱۰/۲۲ درصدی از ۱۴۲/۵ میلیارد دلار به ۱۵۶ میلیارد دلار افزایش یافت.در۲۰۱۷ به دومین میزان بالای صادرات دست یافت.بالاترین میزان صادرات نیز رقم ۱۵۷/۶میلیاردی درسال ۲۰۱۴بود. اکنون نگاهی به بیشترین محصولات صادره و کشورهایی که صادرات به آنها انجام شده خواهیم داشت.

محصولات با بیشترین صادرات:

خودرو:بخش خودرو ۱۲ سال است بی وقفه در اوج  حوزه صادراتی ترکیه قرار دارد.در سال ۲۰۱۷ ۲۸/۵ ملیون دلار از صادرات تنها از بخش خودرو سازی صورت گرفت. این رقم بالا به کمک کار خانه های خودرو سازی از جمله فورد تویوتا توفاش اویاک رنو  مرسدس بنز ترک صنایع بوش من تراک و گود ییر دست یافته شد.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

محصولات کشاورزی: ترکیه به دلیل شرایط اقلیمی و خاک حاصلخیز کشوری با تولید محصولات کشاورزی میباشد.بین سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۱۶ صادرات محصولات کشاورزی ترکیه با افزایش ۴ برابری از ۳/۷ میلیارد دلار به ۱۶/۲ میلیارد دلار رسید. در تولیدات کشاورزی از سال ۲۰۰۵ ترکیه رتبه نخست اروپا بوده و طی ۱۵ سال اخیر  در تجارت خارجی  محصولات کشاورزی جمعا ۵۸ میلیارد دلار مازاد صادراتی داشت. همچنین اقداماتی به جهت پایان دادن به واردات محصولات کشاورزی و تبدیل شدن ترکیه به کشور بدون واردات در سایه حمایت های دولتی در حال انجام میباشد.در سال ۲۰۱۸ به کشاورزان و سرمایه گذاران مشغول به زراعت حمایت معادل ۱۴/۵ میلیارد از سوی دولت صورت خواهد گرفت.

پوشاک و لباس آماده:ترکیه از سال های ۱۹۸۰ به بعد در نتیجه سرمایه گذاری های صورت گرفته  به بخش پوشاک و نساجی  به رشد خود همچنان ادامه میدهد. این حوره تمرکز زیادی در زمینه صادرات دارد.از سال ۲۰۱۴ بخش نساجی و پوشاک ترکیه در سطح جهان با سهم ۳/۴ درصدی در موقعیت هشتمین صادر کننده بزرگ دنیا قرار گرفت.به لحاظ  صادرات صورت گرفته  به کشور های اتحادیه اروپا بعد از کشور های چین بنگلادش و آلمان در رتبه چهارم قرار دارد.در سال ۲۰۱۷ بخش نساجی در مجموع صادرات ۱۲/۵ میلیاردی انجام داده است.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

لوازم خانگی:ترکیه در سال ۲۰۱۷ در مجموع ۲۵ ملیون و ۷۰۰ هزار عدد لوازم خانگی صادر کرده است.به ویژه در حمایت های صورت گرفته  در زمینه مالیات مصارف خصوصی در سال ۲۰۱۷ در حوزه لوازم خانگی رشد ۷/۳ درصدی اتفاق افتاد. در صادرات لوازم خانگی نیز رشد ۶ درصدی به وجود آمد.۷۲ درصد صادرات لوازم خانگی ترکسه  به کشور های اتحادیه اروپا صورت میپذیرد.به ویژه انگلیس آلمان فرانسه ایتالیا و اسپانیا کشور هایی هستند که بیشترین صادرات لوازم خانه در آنها صورت میگیرد.اینها قسمتی از صادرات و واردات ترکیه هستند که نقش چشمگیری در پیشرفت ترکیه داشته اند.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

صادرات به ترکیه

صادرات به ترکیه در حوزه خشکبار ایرانی

۰۰۹۰۲۱۲۲۵۸۲۳۲۳ دفتر مرکزی استانبول

۰۰۹۰۵۳۷۷۹۸۳۴۹۵ موبایل

صادرات به ترکیه یکی از مهم ترین بخش های صادراتی ایران است تا جایی که ترکیه ششمین بازار صادراتی کشور ایران را به خود اختصاص داده است. بازرگانان ایرانی می توانند اقلام مختلفی را برای صادرات به ترکیه انتخاب کنند. در بین محصولات متنوع ایرانی خشکبار ایرانی طرفدار خاصی در بین مردم ترکیه دارد.

خشکبار ایرانی می تواند شامل انواع آجیل ایرانی تا سایر محصولات در این حوزه مانند آلو، گردو و… یا حتی میوه های خشک شده باشد. کشور ایران در زمینه تولید خشکبار نسبت به ترکیه در جایگاه بهتری قرار دارد که بیشترین علت این مزیت را می توان مدیون آب و هوای ایران بود. کشور ترکیه کشوری سردسیر است و همین امر سبب شده است بسیاری از محصولات حوزه ی خشکبار نتوانند در این  آب و هوا رشد کنند اما، کشور ایران با آب و هوایی گرمسیرتر نسبت به کشور ترکیه مزیت بهتری در تولید خشکبار دارد. همین دلیل سبب شده است که صادرات به ترکیه در حوزه خشکبار رونق خوبی پیدا کند.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

 

روش های حمل و نقل متداول در صادرات به ترکیه

برای صادرات به ترکیه می توان از روش های مختلفی خشکبار ایران را به ترکیه وارد کرد. استفاده از حمل و نقل هوایی و زمینی دو روش متداول در صادرات به ترکیه هستند. با این وجود در زمینه صادرات خشکبار به این کشور استفاده از حمل و نقل زمینی متداول تر است. البته این امر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما، مهمترین علت آن برای بازرگان ایرانی این است که این روش کم هزینه تر است و با توجه به این که ترکیه کشور همسایه ایران است زمان زیادی نیز در این شیوه از حمل و نقل از دست نخواهد رفت.

از طریق مرز های زمینی مختلفی در ایران می توان صادرات به ترکیه را در حوزه خشکبار انجام داد. پرترد ترین مرز ایرانی، مرز بازرگان است که تسهیلات گمرکی خوبی نیز ارائه می دهد. این مرز سالیان سال است که در ایران فعال است و یکی از شاه راه های مهم گمرکی بین ایران و ترکیه است.

 

روش های مختلف بسته بندی در صادرات به ترکیه

بسیاری از بازرگان و تجار ایرانی برای صادرات خشکبار خود به ترکیه از دو روش استفاده می کنند. اولین روش؛ ارسال خشکبار به صورت فله است و روش دوم؛ استفاده از بسته بندی با برندی مشخص می باشد. امروزه هر دو روش در بین بازرگانان ایرانی متداول است هرچند روش بسته بندی تحت برندی معتبر و ایرانی می تواند موفقیت بیشتری در بازار های صادراتی ایران برای تجار گرامی داشته باشد.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

ترخیص کالا یا ترخیص یک فرایند در گمرکات است که توسط صاحب کالا یا نمایندهٔ قانونی صاحب کالا (بند ب ماده ۱ قانون امور گمرکی مصوب سال ۱۳۹۰ مجلس شورای اسلامی) نزد گمرک جهت صادرات یا واردات کالا صورت می‌گیرد و در طی آن کالا با انجام تشریفات گمرکی مربوط از اماکن گمرکی خارج می‌گردد. فرایند ترخیص کالا شامل تهیه آماده‌سازی و ثبت اسناد و مدارک به صورت فیزیکی یا الکترونیک و محاسبه هزینه‌ها شامل مالیات، سود بازرگانی و حقوق گمرکی و دیگر تسهیلات ارائه شده به واردکنندگان و صادرکنندگان می‌باشد.

8-1-e1567767514869

ترخیص از گمرک

پس از رسیدن محمولات توسط وسیله حمل‌کننده کالا به گمرک، کالا در انبارهای گمرکی قرار می‌گیرد. با ارسال اسناد توسط فروشنده و دریافت اسناد توسط خریدار امکان دریافت قبض انبار و ترخیصیه کالا از شرکت حمل‌کننده توسط ترخیص کار به عنوان نماینده صاحب کالا ایجاد می‌شود. قبل از حضور در گمرک باید تشریفات قبل از اظهار صورت بگیرد و پس از ورود اطلاعات به سامانه گمرک از طریق درگاه اینترنتی ترخیص کار به همراه اسناد کامل و وکالت نامه قانونی در گمرک حاضر می‌شود و از این پس تشریفات گمرکی شکل می‌گیرد. نوع تشریفات گمرکی با توجه به اهداف وارداتکالا و صادرات کالا و نوع رویه گمرکی متفاوت است.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

رویه‌های گمرکی ترخیص کالا

با توجه به نوع هدف از واردات و صادرات هر کالایی رویه‌های متعدد گمرکی در جهت تسهیل امور و ترخیص کالا توسط هیئت وزیران تدوین شده و به وزارت امور اقتصاد و دارایی کشور و به طبع آن گمرک جمهوری اسلامی ایران ابلاغ گردیده‌است.

feat

ورود قطعی

واردات کالایی که به صورت دائمی و به قصد مصرف وارد کشور شود.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا



ورود موقت

برای کالاهای نمایشگاهی یا کالاهای پروژه‌ای که به مبدأ بازگردانده می‌شوند از این کنوانسیون استفاده می‌گردد. کنوانسیون آ ت آ برای ورود موقت نمایشگاهی در ایران نیز به تصویب مجلس رسیده‌است. ورود موقت رویه گمرکی است که براساس آن کالاهای معینی می‌تواند تحت شرایطی به طور موقت به قلمرو گمرکی وارد شود. این کالاها باید ظرف مهلت معینی که گمرک ایران تعیین می‌نماید بدون اینکه تغییری در آن ایجاد شود، خارج گردد. البته تغییرات ناشی از استهلاک، از این حکم مستثنی است.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا



کالای مرجوعی

کالایی که پس از ورود به گمرک نتوانسته ترخیص شود بنابراین مرجوع می‌شود.

ترانزیت خارجی

کالایی که از مبدأیی در خارج از کشور به مقصدی در خارج از کشور می‌رود و صرفاً از خاک کشور ثالث عبور می‌کند.

ترانزیت داخلی

کالا از گمرکی به گمرک دیگر در داخل کشور به قصد انجام تشریفات ورود قطعی ترخیص غیر قطعی می‌شود.

صدور قطعی

صادرات کشور به منظور مصرف در مقصد

صدور موقت

صادرات موقت و برگشت کالا پس از دوره‌ای

استرداد حقوق ورودی

استرداد مآخذ زمان ورود کالا در خصوص کالای وارداتی که باید صادر شود.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا


ترخیص کالا در ایران

ترخیص کالا در ایران به مفهوم آماده‌سازی و ارائه اسناد و مدارکی از جمله مجوزات لازم جهت ترخیص کالا می‌باشد. مجوزات استاندارد، بهداشت، وزارت ارشاد و کانون پرورش فکری کودکان، سازمان انرژی اتمی، وزارت ارتباطات و مخابرات، مبارزه با مواد مخدر، قرنطینه مرزی و قرنطینه نباتی و هر مجوز الزامی دیگری و البته مجوز وزارت راه که به کلیه کالاهایی که با ناوگان غیر ایرانی به حمل و نقل بین‌المللی خود مبادرت کرده‌اند تعلق می‌گیرد که خود شامل پرداخت هزینه ۱۰٪ کرایه حمل کالا می‌باشد.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

ترخیص کالا همچنین شامل حمل و ارسال کالا به مقصد نهایی درون مرزی می‌باشد. بسیاری از ترخیص کار ان در حوزه‌هایی چون صنایع فلزی، شیمیایی و ماشین آلات و مواد اولیه به تخصص رسیده‌اند. ترخیص کاران معمولاً در گمرکات بنادر و فرودگاه‌ها یا مناطق آزاد متمرکز و مستقر می‌شوند.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

ارزش کالای ورودی وارداتی

ارزش گمرکی کالای ورودی در همه موارد عبارت است از ارزش بهای خرید کالا در مبدأ به اضافه هزینه بیمه و حمل و نقل سیف به اضافه سایر هزینه‌هایی که به آن کالا تا ورود به اولین دفتر گمرکی تعلق می‌گیرد؛ که از روی سیاهه خرید یا سایر اسناد تسلیمی صاحب کالا تعیین می‌شود؛ و براساس برابری نرخ ارز اعلام شده توسط بانک مرکزی در روز اظهار است.

واردات از ترکیه

واردات از ترکیه

پرسود ترین کالای صادراتی و وارداتی

عمده خریداران کالاهای ایرانی

طبق آمار منتشر شده عمده خریداران کالاهای ایرانی، کشورهای چین، امارات متحده عربی، عراق و کره هستند.

جالب است بدانید در سال ۹۵ عمده صادرات ایران به این کشورها از۹ درصد تا ۲۳۰ درصد، افزایش داشته است.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

لیست کالاهای پرسود صادراتی و وارداتی :

در سال ۹۸ پرسود ترین کالاهای صادراتی ایران شامل خشکبار,عسل,خرما,مواد معدنی,سنگ های تزیینی و ذرت و جو دامی و صنایع دستی میباشد.

در صورتی که قصد صادرات یا واردات  کالا را دارید

۰۰۹۰۲۱۲۲۵۸۲۳۲۳


خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

۰۰۹۰۵۳۷۷۹۸۳۴۹۵

بازرگانی چیست؟ و انواع بازرگانی

به داد و ستد کالا یا خدمات دارای ارزش میان شخص حقیقی یا شخص حقوقی بازرگانی گفته می شود.به طور کلی هرگونه عملی (قابل سنجش و اندازه گیری مادی) را که اشخاص در مقابل کالا یا خدمتی، کالا یا خدمتی را واگذار نموده و هر دو طرف به هنگام این عمل راضی باشند بازرگانی گفته می شود. بازرگانی به دو قسمت بازرگانی داخلی و بازرگانی خارجی تقسیم می شود.
بازرگانی ساز و کاری است که هسته سرمایه داری را تشکیل می دهد. هر کس به عملیات بازرگانی بپردازد، بازرگان نامیده می شود.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

انواع بازرگانی
۱- بازرگانی داخلی: شامل داد و ستد کالا و خدمات بین ساکنان یک کشور است.
۲- بازرگانی خارجی: شامل داد و ستد کالا و خدمات و نیز نقل و انتقال مالی بین یک کشور با کشورهای دیگر است.

۳- بازرگانی منطقه‌ای: نوع خاصی از بازرگانی خارجی است که در آن دو یا چند کشور در یک منطقه جغرافیایی معین به منظور دستیابی به هدف‌های مشخصی در زمینه بازرگانی همکاری می‌کنند و برای همدیگر امتیازها و تسهیلاتی در نظر می‌گیرند.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا