نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان
نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان

چرا باید از سوپر مارکت اینترنتی یوزال خرید کنیم؟

چرا باید از سوپر مارکت اینترنتی یوزال خرید کنیم؟

سوالی که برای خود من حدود یک ماه پیش رخ داد و تصمیم گرفتم به آن پاسخ ندهم چون پاسخی برای آن نداشتم! در پایین ساختمان محل کار من چند سوپر مارکت بزرگ،‌ شیرینی فروشی و... هست که همیشه نیاز روزمره ام را از آنها تهیه می کردم و در منزل نیز سر کوچه 3 سوپر مارکت دقیقا در کنار یکدیگر به رقابت مشغول هستند و هر 3 آنها نیز ارسال رایگان هم دارند!!

دیگر چه دلیلی وجود دارد برای سفارش کالای مصرفی روزانه به یک سایت سوپر مارکت اینترنتی مراجعه کنم؟

دلیل اول یوزال : 10 روز پیش وقتی برای خرید به سوپر مارکت رفتم به مشکلی برخورد کردم که برای من متداول بود و آن "عدم موجودی کالای مد نظرم" بود! خوب فکر می کنم برای همه ما چیز عادی باشد که مثلا یک نوشیدنی خاص را دوست داریم و گاهی آن را در یخچال سوپر مارکت می بینیم و خرید می کنیم و در باقی موارد موجود نیست و از خیرش می گذریم.

همینطور نداشتن نایلون زباله متوسط، نبات زعفرونی، محصولات لبنیاتی خوشمزه کاله، مرباهای یک و یک و محصولات پروتئینی آندره و نوشیدنی های لیمو نعناع شمس که همیشه برای من یک مشکل عادی محسوب میشد، در آنروز مرا به یاد سوپر مارکت اینترنتی انداخت!

اقلامی که در بالا نام بردم محصولاتی هستند که اگر موجود باشند هرگز چیزی غیر از آنها خرید نخواهم کرد و قطعا شما هم که در حال خواندن این بخش از مقاله هستید در حال فکر کردن به اقلام مورد علاقه خود هستید و با مشکل عدم موجودی همیشگی آنها در سوپر مارکت ها مواجه می شوید.

دلیل دوم: همیشه وقتی به مرکز خریدی مانند هایپر استار ها یا فروشگاه های بزرگ شهروند می رویم یک مزیت دیگر نیز نسبت به سوپر مارکت ها خواهیم داشت و آن تخفیف است، چیزی که همه ما دوست داریم اما قطعا توقع تخفیف در خرید از سوپر مارکت برای ما بی معنی است، همین موضوع دلیل دوم برای خرید از سوپر مارکت های اینترنتی را ایجاد می کند، زیرا هرچه که الکترونیک بشود معمولا تخفیف هم دارد.

دلیل سوم: اما دلیل سوم خرید مجدد من از یک سوپر مارکت اینترنتی چیزی بود که در هنگام خرید اول متوجه آن شدم و آن دسته بندی منظم و جستجوی سریع بود، من در هنگام خرید اول با گشت و گذار تقریبا 40 دقیقه ای در سایت سوپر مارکت اینترنتی متوجه شدم چقدر سریع می توانم به دسته محصولات مورد نظرم برسم و در هنگام جستجو با کالاهایی مواجه میشدم که فراموش کرده بودم به آنها احتیاج دارم یا قبلا از آنها استفاده می کردم و پیدا کردن این کالاها نیز احساس خوبی برای من ایجاد کرد و سفارش من را نیز بیشتر کرد.

دلیل چهارم: در آخر نیز معمولا اکثر ما بعد از کار روزانه و عصرها برای خرید های روزمره اقدام می کنیم و با خستگی کار روزانه خرید با لپ تاپ یا گوشی و تعیین روز و زمان تحویل آن خود یک مزیت رقابتی نسبت به سوپر مارکت های سنتی محسوب می شود و با داشتن لیست علاقه مندی ها در این سایت ها نیز مسئولیت به خاطر آوردن کالاهای مورد نیاز هم از بین می رود و فقط با مراجعه به لیست شخصی خود سفارش مجدد را ثبت می کنیم و تمام.

دلیل پنجم: یک مورد دیگر اینکه شاید سر کوچه من و شما سوپر مارکت باشد اما سر خیلی از کوچه ها و محله ها هنوز خبری نیست و ارسال رایگان سوپر مارکت های اینترنتی برای این گروه می تواند دلیل خوبی جهت خرید آنلاین نیاز روزانه باشد.

تنوع همیشه دلیلی بر کیفیت یک سایت اینترنتی فروش مواد غذایی نمیباشد

کیفیت برند های عالی

کافیست به یوزال مراجع فرمایید

سایت هایپر مارکتی یوزال تنوع بینظیر

و کیفیت با قیمت مناسب




یوزال



چرا به فروشگاه اینترنتی yuzal اعتماد کنیم ؟
فروشگاه اینترنتی یوزال تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی مواد غذایی در ایران است که روزانه محصولات فراوانی را به نقاط مختلف ایران ارسال می کند: فروشگاه اینترنتی یوزال دارای مجوز فعالیت از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد اعتماد الکترونیکی، عضو انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی، عضو ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی می باشد.فروشگاه اینترنتی یوزال خود زیر شاخه شرکت سایا تجارت المان ارس میباشد که تولید کننده تحت لیسانس کشور ترکیه بوده و کیفیت ان گارانتی میباشد فروشگاه اینترنتی یوزال دارای شرکت ثبت شده، انبار و دفتر فروش در تبریز جلفا باسمنج شهرک خاوران تبریز تهران استانبول کنیا  می باشد.
مزیت های فروشگاه اینترنتی یوزال نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی چیست؟
در بازار رقابتی و فشار مالی اصلی ترین موضوع توجه به قیمت محصولات می باشد، که یوزال این موضوع را مدنظر قرار داده و مناسبت ترین قیمت را در بین فروشگاه های اینترنتی ارائه داده است. در فروشگاه اینترنتی یوزال محدودیت در انتخاب وجود ندارد و انواع  محصولات را در مجموعه ای کامل می توانید مشاهده نمایید. توجه به گارانتی محصولات از نکاتی است که فروشگاه یوزال این مورد را مدنظر قرار داده و اکثریت محصولات با گارانتی عرضه شده است. امکان ارسال سریع محصولات و صرفه جویی در وقت و زمان و ثبت سریع سفارش از دیگر مزیت های یوزال به شمار می آید.
آیا برای خرید کردن از فروشگاه اینترنتی یوزال حتما باید عضو سایت شویم؟
خیر، با عضویت در سایت یوزال یکسری تخفیفات ویژه، اطلاع رسانی محصولات جدید، جشنواره و قرعه کشی های متنوع در مناسبت های مختلف به شما تعلق می گیرد و برای خرید کردن نیازی به عضویت در سایت وجود ندارد.
آیا می توانم کالاهایی را که با عنوان عدم موجودی در سایت یوزال ثبت شده اند را سفارش دهم؟
بله، ولی به منظور رفاه حال شما دوستان عزیز کارشناسان ما تمام تلاش خود را خواهند کرد که تمام محصولات را در مجموعه سندباد گردآوری کنند.
آیا امکان خریداری محصول مورد نظر به صورت حضوری وجود دارد؟
بلهبه دلیل امتیاز این فروشگاه اینترنتی امکان خرید حضوری محصول را امکان پذیر نموده است
می توانم محصول مورد نظرم را به صورت تلفنی سفارش دهم؟
بله، ولی چنانچه شما به صورت اینترنتی سفارش دهید از امتیازات فوق العاده بر خوردار خواهید شد
مبلغ سفارش محصول را با چه روش هایی می توانم پرداخت کنم؟
همه ی مشتریان یوزال می توانند از طریق درگاه اینترنتی و تمام کارت های عضو شتاب هزینه محصول را در سایت یوزال پرداخت نمایند، همچنین امکان پرداخت کارت به کارت و واریز بانکی به شماره حساب های اعلام شده در سایت یوزال وجود دارد.
در چه ساعاتی می توانم سفارشم را ثبت کنم؟
برای ثبت سفارش محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید هر روز هفته، حتی ایام تعطیل و در 24 ساعت شبانه روز ثبت سفارش داشته باشید. و از خدمات پشتیبانی ما هم به صورت 24 ساعته از طریق تلفن رفع نیاز فرمایید
از وضعیت محصولی که سفارش داده ام چگونه می توانم مطلع شوم؟
یوزال با ارسال ایمیل و پیامک مرحله به مرحله ثبت سفارش را به اطلاع شما می رساند.
ممکن است در هنگام پرداخت به روش اینترنتی تراکنش به صورت ناموفق انجام شود، و مبلغ مورد نظر از حساب من کم شود؟
برخی مواقع در حین پرداخت، شبکه بانکی دچار اختلال شده و قطع می شود در این صورت هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا تا 72 ساعت مبلغ مورد نظر به صورت اتوماتیک به حساب شما عودت داده می شود.
پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم، چه مدت زمانی طول می کشد تا محصول مورد نظر را دریافت کنم؟
زمان دریافت سفارش براساس نحوه ی پرداخت و مکان قرارگیری متفاوت است.
 
آیا امکان مشاوره برای خرید محصول وجود دارد؟
بله، کارشناسان بخش فروش در تمام ساعات اداری آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما می باشند.
اگر محصول خریداری شده دارای آسیب دیدگی تاریخ گذشته و یا هر دلیل منطقی باشد  چه کاری باید انجام دهم؟
دوی قیمت محصولار صورت اشکال فنی یا آسیب دیدگی محصول موردنظر با بخش خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید
.آیا رت یوزال نظارتی وجود دارد و قیمت ها به روز می باشند؟
بله، تیم کارشناسی سندباد روزانه روی ورود محصولات و قیمت ها نظارت دارند و درصورت تغییر قیمت ها، به روز رسانی انجام می شود.
آیا یوزال در سایر شهرها نماینده یا شعبات دیگری دارد؟
بله، دفتر مرکزی یوزال در تبریز میباشد  و در چند استان هم شعبه دایر میباشد که در صورت گسترش به اطلاع خواهیم رساند.

اولین فروشگاه اینترنتی به سبک ترکیه



اولین فروشگاه اینترنتی به سبک ترکیه

 

www.yuzal.com

 

اولین فروشگاه اینترنتی به سبک ترکیه

خرید ارزان باکیفیت فراوان

فقط در فروشگاه اینترنتی یوزال

اولین فروشگاه اینترنتی به سبک ترکیه




اولین فروشگاه اینترنتی به سبک ترکیه

 

www.yuzal.com

 

اولین فروشگاه اینترنتی به سبک ترکیه

خرید ارزان باکیفیت فراوان

فقط در فروشگاه اینترنتی یوزال

شما هم یوزال شوید و 100 امتیاز برنده شوید