نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان
نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان

فروش شکلات خارجی در یوزال

فروش شکلات خارجی در یوزال

فروش شکلات خارجی به صورت انلاین و تحویل در محل با سایت یوزال

کافیست محصول خود را انتخاب کرده و سفارش راتکمیل نمایید 

محصول ظرف مدت کمتر از ٢٤ ساعت در محل شماست

برای کسانی که قصد خرید عمده دارند یوزال تخفیفات خاصی در نظر دارد 

کافیست یوزالی شوید 

فروشگاه اینترنتی یوزال تجربه خوب خرید

فروشگاه اینترنتی یوزال تجربه خوب خرید

فروشگاه اینترنتی یوزال تجربه خوب خرید

اینترنتی

تجربه خوب خرید آنلاین با تضمین بهترین قیمت ها

فروشگاه اینترنتی یوزال یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که سعی در ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای کاربران و مشتریان خود دارد. در فروشگاه یوزال سعی گردیده تمام مزیت های ممکن شامل خرید با بهترین قیمت ممکن، دسترسی به تنوع کاملی از محصولات، تحویل سریع و بموقع، خدمات قبل و پس از فروش و ...برای مشتریان فراهم گردد تا آنان با آرامش خیال خرید آنلاین خود را انجام داده و سفارش های خود را در حداقل زمان ممکن در منزل یا محل کار خود تحویل گیرند. در یوزال مشتریان به بیش از ده هزار قلم کالا در دسته های لوازم خانگی، تهویه مطبوع، دیجیتال، آرایشی و بهداشتی، پزشکی و سلامت، ساعت و اکسسوری، سیسمونی نوزاد، مبلمان اداری، لوازم ورزشی و موسیقی و ...، همگی از برندهای معتبر و شناخته شده بازار شامل سامسونگ، ال جی، بوش، پاناسونیک، سونی، اسنوا، دوو، هایسنس، بکو، ... و با گارانتی های اصلی شرکتی دسترسی دارند.

فروشگاه اینترنتی یوزال تنها فروشگاه اینترنتی در کشور می باشد که قیمتهای خود را حتی تا 10 روز پس از خرید، گارانتی می کند و در صورت ارائه مستندات، در کمتر از 2 ساعت وجه مازاد را به حساب مشتریان خود باز می گرداند.

یوزال یعنی از هر نقطه از جهان خرید کردن

چتر حمایتی یوزال

چتر حمایتی یوزال

چتر حمایتی یوزال - خدمت انحصاری فروشگاه اینترنتی  یوزال برای اولین بار در ایران 
 
فروشگاه  یوزال جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان خود و برای اولین بار خدمتی منحصر به فرد تحت عنوان "چتر حمایتی یوزال" به مشتریان خود ارائه نموده است. تحت این خدمت در صورتیکه کالای خریداری شده توسط مشتریان در طول دوران گارانتی دارای هر گونه مشکل یا ایراد فنی گردد، دیگر نیازی به مراجعه مشتری به شرکتهای ارائه دهنده خدمات گارانتی نمی باشد.
 
تنها کافیست مشتری با فروشگاه یوزال تماس گرفته و مشکل را اعلام نماید، پس از آن ما پیگیر موضوع شده و تا زمان حل مشکل مشتری آن را پیگیری خواهیم نمود.
 
 
لازم به توضیح است این خدمات شامل:
 
  • دریافت کالا از مشتری و تحویل آن به خدمات پس از فروش،
  • بررسی و پیگیری رفع مشکل با شرکت خدمات پس از فروش،
  • و در نهایت دریافت کالا از خدمات و تحویل آن به مشتری، 

برای مشتریان یوزال کاملاً رایگان می باشد.

 
مشتریان محترم توجه داشته باشند، چنانچه شرکت های خدمات پس از فروش به دلایل مختلف از جمله تعویض قطعاتی که شامل گارانتی نبوده یا ایراداتی که بر اثر استفاده نامتعارف در دستگاه بوجود آمده اند، وجهی را مطالبه نمایند، هزینه های مربوطه بر عهده مشتریان محترم خواهد بود.
 

مزیت یوزال نسبت به سایر فروشگاه ها

مزیتهای یوزال نسبت به سایر فروشگاه ها

  1. ارائه بهترین قیمت در یوزال
  2. ارائه بیشترین خدمات پس از فروش (از جمله 10 روز تضمین طلایی تعویض و چتر حمایتی) در یوزال
  3. ارائه بیشترین تنوع برند و محصول در یوزال
  4. خرید کالای اصل با گارانتی اصلی در یوزال
  5. امکان ارسال فوری در کمتر از 3 ساعت در یوزال
  6. دسترسی به اطلاعات کامل در مورد کالاها و امکان مقایسه از طریق وب سایت یوزال
  7. صرفه جویی در وقت و زمان برای خرید در یوزال

سوالات متداول خرید از یوزال

سوالات متداول خرید از یوزال

 
 
 
 
 
آیا قیمتهای سایت یوزال به روز است؟
بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت یوزال به روز باشد. بدین منظور به عنوان اولین و تنها فروشگاه اینترنتی تاریخ به روز رسانی قیمت و موجودی را در کنار تمام قیمت محصولات درج کرده ایم. این تاریخ نشان می دهد که در آن روز مشخص این محصول در فروشگاه به قیمت مشخص شده، موجود بوده است. با این حال مشتریان جهت آگاهی از آخرین قیمت و موجودی تنها لازمست ثبت سفارش نمایند.
در ضمن به استحضار می رساند در بیش از 95 درصد مواقع حتی با گذشت تاریخ به روز رسانی، قیمت ها و موجودی صحیح می باشند.
 
 
آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت یوزال وجود دارد؟
با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در یوزال بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد. مگر در شرایط که شما به صورت عمده خرید نمایید که در این صورت قیمت عمده برای شما ایمیل یا اس ام اس میشود
 
 
از کجا بفهمم کالایی در فروشگاه یوزال موجود است؟
بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت یوزال، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند، اما به دلیل حجم بالای سفارشات و حجم بالای محصولات در سایت یوزال، امکان به روز رسانی لحظه ای وجود ندارد.
به این خاطر مرحله اول خرید از سایت یوزال، درخواست استعلام موجودی و قیمت است. در این مرحله همکاران ما در کمتر از دو ساعت از زمان ثبت و به جریان افتادن سفارش، وضعیت موجودی و قیمت را بصورت تلفنی، ایمیل و پیامک به اطلاع شما می رسانند.
لذا شما کافی است به وضعیت موجودی کالا در وب سایت یوزال نگاه کرده و برای اطلاع از آخرین وضعیت، ثبت سفارش نمایید. ثبت سفارش می تواند بصورت با عضویت و یا بدون عضویت باشد و حداکثر زمان لازم برای آن 2 دقیقه می باشد. در ضمن ثبت سفارش هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت.
 اما برای کسانی که با عضویت در سایت یوزال اقدام به خرید میکنند از کوپن تخفیف و امتیازات بسیار خاصی برخوردار میباشند که در صورت عضویت به حضورتان معرفی خواهد شد
 
آیا امکان خرید حضوری در سایت یوزال وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه یوزال امکان خرید حضوری وجود ندارد
 مگر محصولات غذایی که در فروشگاه های فیزیکی ما بزودی ایجاد خواهد شد اما خرید به صورت انلاین 1 درصد تخفیف خواهد داشت
 
آیا امکان رویت کالا قبل از خرید از سایت یوزال وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.
 
 
آیا می توانم کالا را درب شرکت یوزال تحویل بگیرم؟
خیر، به دلیل آنکه محل دفتر شرکت و انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب شرکت وجود ندارد.
 
 
آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟
خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم
 
 
آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟
بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی می نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند.. این مورد هم برای ارسال از طریق ناوگان یوزال و هم از طریق پست و باربری نیز صادق و یکسان می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش "نکات مهم در هنگام تحویل سفارش"  در یوزال مراجعه فرمایید.
 
 
آیا برای خرید از یوزال، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ:  خیر . شما بدون عضویت نیز می توانید ازیوزال خرید کنید اما با عضویت در سایت یوزال علاوه بر آنکه از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا می کنید، می توانید از سایز مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند گردید.
 
 
آیا می‌توانم برای شخص دیگری ازیوزال خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
پاسخ:  بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد و حتی امکان کادو پیچ کردن برای کالای خریداری شده شما نیز وجود دارد.
 
 
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پاسخ:  یوزال با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. 
علاوه بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید می‏‌توانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید و در صورت عدم عضویت هم میتوانید با وارد کردن کد رهگیری در بخش پیگیری سفارش در سمت راست سایت از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.
 
 
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ:  فقط در موارد خاص، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خاص افراد می توانند تلفنی تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.
 
 
برای انتخاب و خرید کالا در سایت یوزال نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
پاسخ:  کارشناسان یوزال تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت یوزال وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت یوزال برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.
 
 
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه یوزال ندارد.
 
آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی یوزال از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
 مگر در شرایط که شما دارای 7 اولدوز باشید که انموقع میتوانید از طریق چک مدت دار اقدام به خرید نمایید که شرایط ان از طریق ایمیل به حضورتان معرفی نماییم
 
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت یوزال امن است؟
پاسخ: شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت یوزال وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن httpsاستفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
 
 
چگونه می توانم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟
پاسخ: مشتریان محترم هنگام ثبت سفارش و قبل از پرداختن هر گونه وجهی می توانند روشهای ارسال و هزینه مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند. این هزینه ها توسط سیستم و بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالا و مسافت تا شهر مقصد بصورت مکانیزه محاسبه و نمایش می گردند.
با تشکر مدیریت پشتیبانی سایت یوزال