نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان
نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان

قیمت روغن جانشین کره کاکائو لاتامارکو و کارگیل

در تولید کاکائو و شکلات‌ها از روغن‌های طبیعی استفاده می‌شود که مقداری قیمت آن بالا می‌باشد؛ ازاین‌رو در بیشتر کارخانه‌های تولیدی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به‌جای روغن‌های طبیعی از Cocoa Butter Substitutes یا همان روغن جانشین cbs استفاده می‌شود. این نوع روغن از هسته پالم تولید می‌شود. روغن cbs بیشتر از کشورهای دیگر وارد می‌شود و معمولاً دربسته‌های ۲۵ کیلویی به فروش می‌رسد. روغن‌های طبیعی کاکائو در دمای بالا دچار ذوب می‌شوند و مقاومت چندانی ندارد اما روغن جایگزین در برابر ذوب‌شدگی از مقاومت بالایی برخوردار است و می‌توان از آن در تولید انواع شیرینی‌ها و شکلات‌ها استفاده کرد.

روغن کاکائو

 روغن جانشین CBS

روغن کاکائو از دانه‌های طبیعی کاکائو به دست می‌آید. این روغن باعث حفظ کیفیت و محافظت از کاکائو می‌شود. استفاده از این ماده در تولید شیرینی و شکلات موجب براق شدن و ایجاد طعم دلپذیر می‌شود؛ اما ازآنجایی‌که در دانه‌های کاکائو مقدار کمی از این ماده وجود دارد، دسترسی به آن دشوار است و معمولاً چاشنی گران‌قیمتی محسوب می‌شود؛ ازاین‌رو در بیشتر کارخانه‌های شیرینی و شکلات‌سازی از روغن جانشین cbs به‌جای روغن طبیعی کاکائو استفاده می‌شود.

شکلات پوششی

شکلات پوششی

شکلات پوششی یکی از محصولاتی است که در تولید آن از روغن جانشین cbs استفاده می‌شود. شکلات‌های پوششی برای تزئین و روکش کیک‌ها و شکلات‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. این شکلات به‌صورت تخته‌ای به فروش می‌رسد و حاوی حدود ۳۰ درصد روغن جانشین می‌باشد. این شکلات دارای طعم‌های مختلفی همچون تلخ، توت‌فرنگی، موزی، پرتقالی و… است و در بسته‌بندی‌های مختلف به‌صورت کیلویی و فله‌ای به فروش می‌رسد.

فروش روغن جایگزین کره کاکائو

فروش روغن جایگزین کره کاکائو

مراکز مختلفی درزمینهٔ فروش روغن جایگزین کره کاکائو و محصولات مشابه آن فعالیت می‌کنند. یکی از این مراکز، شرکت ام تی رویال ترکیه می‌باشد. ام تی رویال دارای چندین سال سابقه پخش و فروش عمده مواد اولیه و شکلات می‌باشد. روغن جانشین cbs بازرگانی سورن در دو نوع متفاوت به فروش می‌رسد. نوعی از این روغن به‌صورت قالبی می‌باشد و از آن در تولید شکلات‌ها و بستنی‌ها استفاده می‌شود و نوع دیگر روغن روکشی است که برای پوشش دادن سطح شیرینی‌ها و شکلات‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. جهت خرید عمده این محصولات با واحد فروش بازرگانی سورن در ارتباط باشید.

مزایای استفاده از روغن جانشین cbs

روغن جانشین cbs از دانه میوه پالم تهیه می‌شود. این روغن به‌اندازه روغن دانه طبیعی کاکائو براق است. از مزایای روغن جایگزین می‌توان به قالب‌گیری سریع، مقاومت در برابر ذوب، عدم ماسیدگی در دهان، سازگاری با کره کاکائو و… نام برد. علاوه بر دارا بودن این مزایا این روغن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و در کاهش هزینه‌های کارخانه‌های تولیدی شکلات، نقش چشمگیری دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

چرا خرید روغن جانشین کره کاکائ لاتامارکو latamarko و از شرکت ام تی رویال به صرفه تر می باشد؟

شرکت ام تی رویال تامین کننده مواد اولیه شکلات خصوصا در زمینه روغن سی بی اس از سال 2013 می باشد.و همچنین به واسطه همکاری بلند مدت این شرکت با بانک های ایرانی می تواند بستری مناسب برای بازرگانان محترم باشد.قیمت ها و شرایط تحویل کالا در ام تی رویال قطعا شما را نیز جزء مشتریان راضی ما خواهد نمود.

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد.

ثبت سفارش روغن جانشین کره کاکائو لاتامارکو

خرید روغن جانشین کره کاکائو لاتامارکو از ترکیه

شماره استاندارد روغن جانشین کره کاکائو

در مورد روغن سی بی اس بیشتر بدانیم

راه های تشخیص شرکت معتبر در ترکیه

واردات مواد اولیه بدون مشکل تحریم

تعرفه واردات روغن سی بی اس

تفاوت روغن سی بی اس با کره کاکائو در چیست؟

در مورد محصولات کارگیل و لاتامارکو بیشتر بدانید

[caption id="attachment_12793" align="alignnone" width="300"]روغن سی بی اس کارگیل SSSP روغن سی بی اس کارگیل SSSP[/caption]

وارد کنندگان روغن سی بی اس کارگیل SSSP

به دلیل رشد روزافزون شکلات سازی در کشور و نیاز به روغن سی بی اس کارگیل SSSPبه عنوان یکی از مواد اولیه در این صنعت، شرکت های زیادی اقدام به واردات آن نموده اند. از میان این شرکت های مختلف برخی از آن ها مانند شرکت بازرگانی ام تی رویال (mtroyal company) که دارای سال ها تجربه در زمینه ی واردات و صادرات انواع مواد غذایی هستند، به دلیل داشتن تخصص و دانش کافی جزء بهترین وارد کنندگان و فروشندگان این نوع روغن خوراکی محسوب می شوند. از دیگر امتیازات این شرکت ها داشتن امکانات استاندارد برای نگهداری روغن سی بی اس کارگیل SSSPدر شرایط ایده آل است. این ویژگی سبب می شود تا هر میزان روغن سی بی اس مورد نیاز کارخانجات تولیدی در هر زمان که تقاضای خرید داشته باشند به راحتی در اختیارشان قرار بگیرد، علاوه براین، کیفیت این محصول نیز کاملاً به همان حالت اولیه ی خود باقی می ماند و تغییری در آن به وجود نمی آید.

تماس با شرکت ام تی رویال

00902122582323 دفتر مرکزی
00905377983495 موبایل واتس اپ
اینستاگرام شرکت:MTROYALCOMPANY
ثبت سفارش و درخواست مشاوره
www.mtroyal.com.tr/fa
Royal@mtroyal.com.tr

مطالب پیشنهادی شرکت ام تی رویال برای مطالعه

قیمت روغن سی بی اس کارگیل

قیمت روغن سی بی اس

فروش روغن سی بی اس لاتامارکو

روغن سی بی اس