نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان
نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان

واردات پودر کاکائو لاتامارکو ترکیه

کاکائو واردات مستقیم
قیمت رقابتی کاکائو
کره کاکائو نوعی روغن گیاهی است که از دانه‌های کاکائو گرفته می‌شود. این کره دارای ۴۰ تا ۶۰ درصد چربی اشباع شده بوده و دارای عطر و رایحه شکلات است. رنگ آن زرد بوده و نقطه ذوب آن معمولاً بین ۳۴ تا ۳۸ درجه سانتیگراد است.این کره علاوه بر اینکه در تولید انواع شکلات و شیرینی کاربرد دارد، در بهداشت پوست مفید بوده و برای تولید برخی لوازم آرایشی نیز به‌کار می‌رود. همچنین این کره کاربرد پزشکی نیز دارد به دلیل نقطه ذوب مناسب (بیش از دمای اتاق و کمتر از دمای بدن) در تولید برخی از شیاف‌ها از کره کاکائو استفاده می‌شود.

کاکائو

کاکائو

این شرکت قابلیت وارد کردن پودرکاکائو به میزان ۱۰۰۰ تن ماهیانه را دارد که این واردات شامل انواع پودرکاکائو میباشد
ام تی رز

قیمت هر پارت ازاین محصول با توجه به نواسانات بازار و مشکلات صادرات و واردات در ایران متغیر بوده و بصورت طبیعی تغییر میکند .

کیفیت این نوع محصول توسط شرکت های اس جی اس تایید شده و سپس وارد ایران میشود . پس از ورود  به ایران این محصولات دوباره آزمایش شدهو گواهی سلامت دریافت خواهد کرد

لینک رویت استانداردهای پودر کاکائو لاتامارکو

مطالب مرتبط:

 

پودر کاکائو چیست؟

پس از اینکه از دانه های کاکائو، کره کاکائو تهیه می‌شود، موادجامد دیگری هم وجود دارند که از مخلوط شدن مواد باقیمانده به دست می‌آید. این محصول در آخر به عنوان پودر کاکائو به فروش می‌رسد. در مقابل پودر کاکائو جزء چرب شکلات قرار دارد که همان کره کاکائو می‌باشد. کره کاکائو از ۵۰ تا ۷۰ % دانه های کاکائو به دست می آید و از مشخصات آن ذوب شدن کاکائو در دماهای مختلف است که میزان درصد کره کاکائو را نشان می دهد.

نوشابه یا لیکور کاکائو از یک فرآیند تخمیری از دانه های کاکائویی بو داده به دست می آید که با کره کاکائو جامد به نسبت معمول تلفیق می‌گردد، اما شکلات نیاز به کره کاکائو ای بیشتر به خالص تری نیاز دارد.

درخت کاکائو: درختی از تیره پنیرکیان با ارتفاع ۴ تا ۱۰ متر است که در تمام فصول میوه دارد. میوه ای زرد رنگ بسته و به اندازه یک خیار است حاوی ۲۵ تا ۴۵ دانه است. پس از آن دانه ها را جمع‌آوری می‌کنند تا بپوسد و بعد به عرصه ی مصرف برسد.

پودر کاکائو,نمایندگی پودر کاکائو,واردات پودر کاکائو

نحوه تولید پودر کاکائو

درابتدا دانه های کاکائو را یک هفته در جای خشک نگهداری میکنند تا تخمیرشود. سپس کاکائو را برداشت می‌کنند که باعث سفت شدن پوست کاکائو گردیده وبعد از آن دانه های کاکائو را بو جاری میکنند. برای اینکه در جریان هوا مغز دانه پوسته جدا گردد. با آسیاب کردن مغز دانه های کاکائو مایع غلیظی حاصل می شود که همان کیلور کاکائو میباشد وبسیارتلخ مزه است.
سپس دو مسیر را طی می‌کنند یکی همان کیلور کاکائویست که به همان گونه وارد بازار مصرف میشود. اما مابقی توسط پرسمای هیدرولیکی عصاره کاکائو را تحت فشار قرار داده و چربی را از آن جدا می‌کنند که با این عمل باقیمانده آن کیک کاکائو خشک شده بدست می آید. با آسیاب کردن کیک خشک کاکائو پودر کاکائو به دست می آید.

کاکائو را از دانه های درخت کاکائو تهیه می کردند که منشاء این گیاه، نواحی کوهستانی اطراف حوزه ی رود آمازون و همچنین اورینوکو واقع در آمریکای جنوبی بود. این درخت را مردمان تمدن مایا به آمریکای مرکزی شناساندند و بعدها در مکزیک هم کاشته می شد.
پودر کاکائو در تمدن های اولیه ، کالای با ارزشی به حساب می آمد. تاریخ نگاران اسپانیایی که غلبه اسپانیا را در جنگ با مکزیک روایت نموده اند، ثبت کرده اند که زمانی که موکتزومای دوم، امپراطور آزتک ناهار می خورد، هیچ نوع نوشیدنی را به نوشیدنی تهیه شده از شکلات ترجیح نمی داد.

او دوست داشت که این نوشیدنی را داخل جام طلا و با قاشق طلا میل کند. این نوشیدنی را با انواع ادویه جات و همچنین وانیل مزه دار می کردند. به علاوه این نوشیدنی را آن قدر هم می زدند تا تولید کف کند و سپس این کف داخل دهان حل می شد. تقریباً روزانه حدود ۵۰ کوزه از این نوشیدنی شکلات برای امپراطور و حدود ۲۰۰۰ کوزه نوشیدنی برای درباریان تهیه می کردند.
قبل از شروع قرن ۱۸، اسپانیایی ها نوشیدنی شکلات را به دیگر نقاط اروپا و جزایر فیلیپین معرفی نمودند. از این ماده در علم شیمی هم استفاده می شد که به دانه سیاه معروف بود.
امروزه بیشتر درخت های کاکائو در نواحی استوایی قاره آفریقا، مخصوصاً ساحل طلا و همچنین در بخشی از آمریکای جنوبی (مخصوصاً در برزیل) کشت می شود.
در سراسر جهان از پودر کاکائو، شکلات و دیگر فراورده های به دست آمده از دانه های این گیاه استفاده می کنند.

کشور بلژیک بیشترین میزان مصرف سرانه ی کاکائو را دارد. مصرف سرانه ی کاکائو در این کشور ۵/۵ کیلوگرم است؛ یعنی ده برابر میزان مصرف کاکائو در بقیه ی دنیا.

وارد کننده پودر کاکائو,سفارش پودر کاکائو,قیمت پودر کاکائو

از کاکائو برای مصارف مختلف استفاده می شود. در تهیه ی انواع کیک، در انواع نوشیدنی و برای تزئین مواد غذایی مختلف و همراه با خامه (خامه شکلاتی) از پودر کاکائو، استفاده می شود.
برای مثال، در تهیه ی نوشیدنی داغ کاکائو که به سبک مکزیکی درست می شود، یک قاشق غذاخوری سر پر پودر کاکائو را با دو قاشق غذاخوری شکر (استفاده از شکر قهوه ای برتری دارد) و کمی فلفل قرمز مخلوط می کنند.

سپس دو قاشق غذاخوری آب به این مخلوط اضافه می کنند و بهم می زنند.

مخلوط را روی حرارت قرار می دهند تا به جوش آید، اما باید مراقب بود تا سر نرود.

سپس مقدار کافی شیر و کمی دارچین به مخلوط اضافه می کنند و هم می زنند. بعد دوباره آن را روی حرارت می گذارند تا کاملاً داغ شود و مواد به خوبی با هم مخلوط شوند. در مرحله ی آخر، کمی وانیل هم به این نوشیدنی اضافه می نمایند.

نوشیدنی ما که به شیر کاکائو هم معروف است به این صورت تهیه می شود.
یکی دیگر از نوشیدنی هایی که با کاکائو تهیه می شود، شیر شکلات است.

برای تهیه ی این نوشیدنی شیر، پودر کاکائو (که معمولاً آن را با قلیا عمل آورده اند)، مواد شیرین کننده (معمولاً شکر یا شیره ی ذرت سرشار از فروکتوز) و گاهی نشاسته یا نمک و دیگر طعم دهنده های ساختگی استفاده می کنند. امروزه این نوع نوشیدنی را از مخلوط کردن پودر شکلات با شیر درست می کنند.

تحقیقات زیادی خواص پودر کاکائو را تأیید کرده اند. دانه کاکائو خام متشکل از فلاونوئیدهایی هستند که در انواع توت ها، شراب قرمز، چای سبز و هر میوه، سبزی یا دانه دیگری یافت می شوند.

  • آنتی اکسیدان های قوی در کاکائو خام می توانند خطر بروز چندین بیماری جدی مانند بیماری قلبی و سرطان را کاهش دهند.
  • پودر کاکائو اثر محافظتی بر روی سیستم قلبی عروقی دارد و به کاهش فشار خون و محافظت از قلب کمک می کند.
  • فلاونوئیدها در پودر کاکائو شیرین نشده می توانند حساسیت به انسولین را بهبود بخشند، بنابراین ممکن است به درمان علائم دیابت نوع ۲ کمک کنند.
  • پودر کاکائو خالص همچنین می تواند سطح سروتونین که یک نوع انتقال دهنده عصبی است را افزایش دهد و باعث درمان افسردگی شود.
  • کاکائو خالص عملکرد مغز را بهبود می بخشد و به عنوان یک محرک خفیف عمل می کند.
  • پودر شکلات خام (پودر کاکائو بدون قند) نیز ممکن است التهاب، لخته شدن خون و کلسترول بد (LDL) را کاهش و کلسترول خوب (HDL) را افزایش می دهد.

 00905377983495

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.