نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان
نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان

قیمت پودر کاکائو

latamarko cocoa powder turkey

قیمت پودر کاکائو به عوامل متعددی بستگی دارد.که از عوامل مهم تعیین قیمت در ترکیه نیز از این امر مستثنی نمی باشد.

[caption id="attachment_3365" align="alignnone" width="300"]مزایای واردات پودر کاکائو از ترکیه مزایای واردات پودر کاکائو از ترکیه[/caption]

نوع پودر کاکائو

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت نوع پودر کاکائو می باشد.که به سه دسته:

1-پودر کاکائو نچرال یا همان طبیعی

پودر کاکائو نچرال اصولا با قیمت ارزانتری نسبت به آلکالایز می باشد.و رنگ قهوه ای روشن از مشخصات ظاهری و بارز این محصول می باشد.و قیمت آن بین 1600 الی 3200 یورو در هر تن متغییر می باشد.

2-پودر کاکائو آلکالایز

پودر کاکائو آلکالایز و یا قلیایی شده که دارای رنگهای متفاوت تیره تری نسبت به نچرال می باشد.و بارنگهای قهوه ای تیره -قهوه ای قرمز-قهوه ای سیر شناخته می شود.پودر کاکائو آلکالایز در حدود 5 الی ده درصد نسبت به نچرال از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

3-پودر کاکائو تیره

نوعی دیگر پودر کاکائو موجود می باشد که از مصرف بسیار پایینی برخوردار می باشد.و به خاطر رنگ بسیار تیره آن به اشتباه جزء آلکالایز گفته می شود.این درحالی است که اگر چه پودر کاکائو بسیار تیره قلیایی شده است ولی آلکالایز نرمال محصوب نمیشود.و قیمت آن با سایر محصولات تفاوت ندارد.

[caption id="attachment_2546" align="alignnone" width="300"]قیمت پودر کاکائو در ترکیه قیمت پودر کاکائو در ترکیه[/caption]

درصد چربی پودر کاکائو

درصد چربی پودر کاکائو از 8 درصد الی 22 درصد متغییر می باشد.که البته استاندارد آن 10 الی 12 درصد می باشد.

آنالیز پودر کاکائو

آنالیز پودر کاکائو باید دارای استانداردهای بهداشت جهانی باشد.که جهت رویت و دریافت آنالیز لطفا از اینجا با ما در تماس باشید.تا در اسرع وقت آنالیز برای شما ارسال گردد.

[caption id="attachment_2501" align="alignnone" width="300"]قیمت پودر کاکائو در ترکیه قیمت پودر کاکائو در ترکیه[/caption]

نوع برند و کشور تولید کننده پودر کاکائو

نوع برند و کشور تولید کننده در قیمت پودر کاکائو بسیار تاثیر گذار می باشد.برای مثال پودر کاکائو های کشور آلمان بلژیک ترکیه جزء گرانترین و اندونوزی مالزی و آفریقا جزء ارزانترین نوع پودر کاکائو ها می باشد.ما در اینجا به چند برند مطرح در جهان اشاره می کنیم.

1-برند کارگیل

2-برند آلتین مارکا

3-برند کاله بات آلمانی

4-برند لاتامارکو ترکیه latamarko cocoa powder turkey

 

قیمت پودر کاکائو لاتامارکو ترکیه

قیمت پودر کاکائو لاتامارکو ترکیه در مقایسه با سایر برندها بسیار مناسب تر می باشد.و به واسطه کیفیت و اخذ استانداردهای تولید و بهداشت اروپا دارای محبوبیت بسیاری در بین تولید کنندگان و بازرگانان می باشد.جهت اخذ قیمت و آنالیز لطفا با ما در تماس باشید.

لینک درخواست آنالیز و قیمت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.