نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان
نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه www.mtroz.com

نیازمندیهای ترکیه با سایت ام تی رز درج اگهی رایگان

شرکت بازرگانی در ترکیه

ترکیه به دلیل موقعیت مطلوب خود بین سه بازار عمده واردات و صادرات: اروپا ، آسیا و خاورمیانه سرمایه گذاران خارجی را به خود جذب می کند. ترکیه بندرهایی به دریای سیاه ، مدیترانه و دریای اژه دارد. این موقعیت یابی منحصر به فرد فرصت های عالی برای حمل و نقل دریایی را فراهم می کند اما این کشور گزینه های دیگری نیز برای حمل و نقل زمینی یا هوایی و لجستیک ارائه می دهد.
 
شرکت های بازرگانی در ترکیه باید مطابق با قانون تجارت ترکیه راه اندازی شوند و افراد وارد کننده یا صادر کننده محصولات مختلف باید بر اساس مجوزها و مجوزهای لازم این کار را انجام دهند. وکلای ما در ترکیه می توانند به شما در رعایت مفاد قانون تجارت کمک کنند.
 
روابط تجاری ترکیه
 
شریک اصلی تجارت ترکیه اتحادیه اروپا است که با آن کشور موافقتنامه اتحادیه گمرک را امضا کرده است. سایر شرکای مهم تجاری شامل ایالات متحده ، روسیه ، امارات متحده عربی ، عراق یا سوئیس هستند.
 
ترکیه تعدادی از توافق نامه تجارت آزاد با کشورهایی در سراسر جهان به امضا رسانده است ، این نوع اسناد امکان روابط تجاری بهتر بین دو حوزه قضایی را فراهم می کند. نمونه هایی از کشورهایی که قراردادهای تجارت آزاد با ترکیه را امضا کردند شامل اسرائیل ، مراکش ، گرجستان ، صربستان ، چین و سایر موارد است. ترکیه همچنین عضو سازمان تجارت جهانی و مشارکت یورو-مدیترانه ای است که امکان ایجاد سیاست های تجارت آزاد بین کشورها در منطقه مدیترانه را فراهم می کند.
 
معاهدات دوگانه مالیاتی همچنین سرمایه گذاری های دوجانبه بین ترکیه و سایر کشورهای جهان را تشویق می کند. وکلای ما در ترکیه می توانند جزئیات این توافق ها را به شما ارائه دهند.
شرکت های بازرگانی ترکیه
 
شرکت های بازرگانی در ترکیه می توانند در زمینه های مختلفی ، از واردات و صادرات محصولات مختلف گرفته تا مدیریت زنجیره های توزیع ، نمایندگی از تولید کنندگان مختلف ، خرده فروشان یا عمده فروشان و ارائه مشاوره و خدمات لجستیکی تجارت تخصصی را انجام دهند.
 
صاحبان مشاغل خارجی در ترکیه مجاز به فعالیت در تجارت هستند و از همان حقوق سرمایه گذاران محلی برای باز کردن مشاغل واردات و صادرات برخوردار هستند.
 
انواع شرکتهایی که طبق قانون ترکیه می توانند تأسیس شوند عبارتند از: شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت تعاونی ، شرکتهای جمعی یا کمیته ای. شرکت های خارجی که می خواهند عملیات تجاری خود را در ترکیه شروع کنند می توانند شعبه یا یک شرکت فرعی را افتتاح کنند.
 
در صورت افتتاح شعبه ای در ترکیه ، شرکت های ترکی باید با ارائه اساسنامه معتبر شرکت ، اسناد شناسایی موسسین شرکت و سایر مدارک در رجیستری تجارت ثبت نام کنند.
 
کارشناسان موسسه حقوقی ما در ترکیه می توانند با کسب اطلاعات دقیق در مورد قوانین مربوط به سرمایه گذاری های خارجی و الزامات افتتاح شرکت به شما کمک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.